Často kladené otázky

Zoznam niektorých otázok, ktoré nám zákazníci často kladú:

Ako objednať službu

Najjednoduchšie a najrýchlejšie je objednať službu telefonicky, vtedy obvykle spoločne vieme rýchlejšie nájsť vhodný termín, upresniť si rozsah prác, potrebné stroje a vhodné čistiace prostriedky. Služby je možné objednať aj emailom, kde samozrejme radi zodpovieme aj Vaše ďalšie otázky.

Čo je zo strany klienta potrebné zabezpečiť pred upratovaním?

Záleží od druhu objednanej služby, ale vo všeobecnosti platí, že je potrebný prístup k elektrickej zásuvke (pre vysávač, tepovač, parný stroj a pod.) a vode (tepovanie, umývanie). Tiež je vhodné zabezpečiť plynulosť výkonu prác napríklad pri firemnom upratovaní a čistení zabezpečením prístupu do všetkých čistených miestností (zabezpečiť kľúče, odkódovať priestory a pod.). Pri tepovaní kobercov je vhodné koberce vopred povysávať (najmä ak sa jedná o hrubé nečistoty napr. po maľovaní), čo vieme zabezpečiť, ak vopred na túto potrebu klient upozorní. Čo sa týka čistiacich prostriedkov, pracovného náradia, všetko si nosíme vlastné, zákazník z tejto oblasti nemusí zariaďovať nič. Používame profesionálnu chémiu, ktorá si obvykle poradí aj so znečistením, na ktoré bežne dostupné čistiace prostriedky nezaberú. Samozrejme klient by mal vopred upozorniť, ak má nejaký problém a nevie niečo sám vyčistiť, alebo ak má špeciálne požiadavky napríklad ošetriť nerez špeciálnym olejom, impregnovať koženú sedačku, umyť okno z vysokého rebríka a podobne.

Poskytujete služby aj cez víkendy a sviatky?

Áno, okrem veľkonočných, vianočných sviatkov a Silvestra. Práce cez víkend a sviatky však treba vopred s dlhšou časovou rezervou naplánovať a objednať.

Ak máte nejakú otázku, ktorá tu nie je zodpovedaná, môžete nás  kontaktovať.